Dag 12: Mina rädslor.

Jag har en riktig rädsla som drabbade mig för mer än två år sedan. Jag ramlade av på en hopptävling och slog mig ganska ordentligt fast jag blev inte skadad. Men i alla fall så slog jag huvudet och det är min största skräck eftersom när jag var liten ramlade jag ner för en klätter ställning och blev personlighetsförändrad i cirka 6år. När jag ramlade av blev jag ganska chockad och samtidigt rädd att jag skulle bli förändrad igen. Sen någon månad senare när jag skulle hoppa igen var jag rädd och tyckte det var väldigt läskig och slutade då att hoppa eftersom jag tänkte att det bara var för en period, men självklart var det inte det utan det blev bara värre o kunde knappt rida över en bom.. Nu går jag hos en mentaltränare som försöker hjälpa mig, o visst det har gått framåt fast jag har en väldigt lång bit kvar..

Men jag tänker inte ge upp eftersom " rädslor är till för att övervinnas"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!