I think of you every day

I eftermiddags var jag o mamma på skarahästsport och köpte det dära betten men fick också med mig hem ett par botts, salva och broddar. Var också inne på julahuset o köpte en ny väska till mig eftersom jag fick slänga min andra. På vägen hem släppte mamma av mig i stallet, blev ganska sen så var inte där förrän 19.30 så red i mina " vanliga" kläder. Ganska obekvämt om man säger så ;) Red Lambi en kortis bara för att kolla hur bettet var och det funkade verkligen super :D Hon var inte alls lika stark och lyssnade mkt mer. Men vi får se lite i  morgon då hanna ska vara med på tr-hoppningen hur hon funka då :) Sen så broddade jag henne så var inte hemma förän 22.00

Nu ska jag gå upp och se på Vampire Diaries och Breaking down sen blir det att sova för min del :)
 kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!