idag :)

Heej:) Idagen i skolan gick så enormt långsamt !! usch.. Slutade ändå en lektion tidigare. Sen i eftermiddags har hovslagaren varit hos Lambi så nu har hon nya skor :) Fick jätte mycket beröm för hur fin musklad hon var :) Han tyckte lambi såg ut som en rikigt elit ponny " en riktigt atlet". Min " riktiga" hovslagare har skadat ryggen så då kom det en kompis till honom o skode lambi och han hade ju aldrig sett henne förr. Sen kom den vanliga hovslagaren o kollade läget lite och då sa han också att lambi verkligen hade förändras  bara under hösten och att hon var riktigt fin i kroppen :D Jätte kul att höra och att alla träning jag o Hanna har lagt ner på henne ger resultat :D

I morgon ska jag vara i skolan mellan 11- 13.40 men ska nog gå ditt vid 8 o plugga med Lovisa o Linda så jag slipper plugga på biologi provet i morgon kväll. Sen ska jag o mamma till skarahästsport och på kvällen blir det ridning med förhoppningvis det nya bettet :)


Nu ska jag gör samhäll o biologi !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!