mina tankar

Vissa dagar vet jag inte riktigt hur jag ska få ordning på mitt liv igen. Det känns som om jag har hamnat i en grop som jag inte kan ta mig upp ur. Vet inte vilken ände jag ska börja i och har totalt tappat motivationen på allt. I våras så gick jag upp 04.20 nästan varje morgon för att springa och jag red o pluggade hade verkligen motivationen då. Men sen jag blev sjuk har den totalt försvunnit och har ingen aning om hur jag ska få tillbaka den. Just nu händer det så mycket i mitt liv och jag vet inte riktigt vad jag ska fokusera på.
skolan? vikten? hästarna? rädslan? Allt det här blir för mycket. Önskar att den kunde komma en trollfee och bara göra allting bra igen!!

Jag vet att inget här i livet är lätt, men kan jag inte också få lite medvind istället för den motvind jag har och har haft nästan hela livet. Jag har verkligen kämpat med mitt liv och inte gett upp, och det kommer jag inte göra nu heller. Jag vet att det blir bättre fast att vägen ditt är enormt jobbig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!