Nyårsdagen

Hello :D trött som tusan och huvudet värker, men det är väl så man ska må efter nyår ;) haha. Idag blir det en lugn dag förhoppningsvis. Ska ut till min underbara häst o pussa på henne för hon fyller faktikst 15 år idag <3 hah. Satt och kollade på hennes pass igår och råkade se att hon fyller år 1/1. Sen kanske jag ska klippa henne också, får se och jag får tag på Hanna :)

Förövrigt hoppas jag att ni alla hade en bra dag igår ?:) Det hade i alla fall jag :D Kom just på att jag måste sätta igång med min läxor och jag ska komma ikapp i skolan också. Min läkare ringde också igår och berätta att nu i veckan som kommer ska jag in igen till KSS och göra en ny ryggmärgsundersökning och ögonundersökning. Hatar verkligen den där ryggmärgsundersäkningen -_- Man måste ligga still i flera timmar efter och ryggen värker i över en vecka efter :( usch..


Nu ska jag nog sätta på en bra film :)

kram :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!