ridning 11/1

Red Lambi idag i nya ridhuset :) För er som inte vet så har ridskolan när lambi står två ridhus :) riktigt gött faktiskt !! aja red i alla fall, tränade väldigt mycket på halter i både skritt, trav och galopp. Hon är en ganska stark ponny av sig så har tränat på det ofta den sista tiden och idag kände jag att det har gett resultat :D Lyssnade väldigt bra och gick mkt fint :) Har inte ridigt så mkt den här hösten så blev överraskad att hon gcik så bra :) Ska försöka rida för Emma snart så jag kan ut och tävla :D:D

Ena annan glad nyhet är att jag kommer få mina mediciner på fredag:D Den här sjukdomen jag har är väldigt ovanlig så därför har dom inte såna mediciner hemma utan man får beställa dom.

Nu ska jag öva inför mina redovisningar i morgon,, både i samhällskunska o spanska usch..

hejsvejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!