Rolf-Göran Bengtsson!

Måste börja med att säga grattis till Rolf-Göran Bengtsson som vann Jerringpriset igår :D Hahah jag och syrran skrek som galna tuppar när dom berätta att han vann, samtidigt som facebook exploderade xD  Verkligen jätteroligt att han vann det priset och han förtjänar det! Samtidigt är detta en viktig grej för svenskridsport och hoppas nu att framtiden för ridsporten i sverige blir ljus :)
Tror inte att man kan avsluta kvällen igår bättre än så här ;)

Nu ska jag snart gå o sminka mig ocg palla vidare till skolan. Börjar kl 10 med samhällskunskap, där vi redovisar årtionden. Jag hade 60-talet men redovisade förra veckan så nu kan jag bara luta mig tillbaka och kolla på de andra ;)

Ikväll så blir det plugg! Ska försöka göra klart matten och läsa mer i boken som jag presenterade i går :)

Hoppas ni får en bra dag :)
 


Så fruktansvärt grym är han :D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!