torsdag

Hello :D ska börja plugga matte nu, har bara 3 sidor kvar sen är kapitlet slut ;) har fått plugga igen ett helt kapitel själv då jag har varit sjuk. Var ute och släppte in Lambi och Mysan i eftermiddags, men blev ingen riding då båda ridhusen är upptagna på torsdagar.

Imorgon så börjar jag 11 och har bara engelska lektion till 12 o sen sluta jag :D Gött!!:) Så i morgon ska jag nog plugga, sova, rida o putsa alla saker för det var extremt länge sen jag gjorde nu :P


ps. ni får gärna komma med förslag vad jag ska skriva om :)?


Kommer faktikst att bjuda på denna bild xD Mathilda har gjort om mig o anton som hon tycker vi ska se ut :P hahahah.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!