Vampire Diaries



Ser just nu på Vampire diaries, så sjukt bra är den !!:) Så ni som inte har sett den serien var verkligen missat något ;) Dagen förövrigt har varit ganska lugn, vaknade vid 10, fixade mig o åt frukost sen bara slappa;) vid 13.30 åkte vi och hälsa på farmor på sjukhuset och när jag kom hem igen red jag Lambi :) Var ute i stallet  vid fem och sen kl 18 var det inte en enda människa där xD brukar alltid vara full fart där ute eftersom det är en ridskolan så kändes väldigt konstigt att vara helt ensam :P

Imorgon ska Hanna hoppa Lambi på morgonen, och sen blir det antagligen plugg för min del "/

Nu ska jag se klart avsnittet ;)

puss <3
 
ps: har ni något förslag på vad jag ska skriva om, så kommentera gärna !:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!