varför?

Ibland kan jag bara bli så förbannad, när smala personer går runt o säger." kolla vad jag är tjock" " jag måste banta, kolla mitt fett på magen" och så är dom riktigt smala. Varför går man runt o säger så? Är det för att få uppmärksamhet eller vad vill dom? Dom vill ju att man ska säga " ne det är du ju inte" eftersom de inte är tjocka. Men en sak som personerna glömmer är ju att det kan finnas folk som verkligen blir sårade, det finns dom som kämpar med sin vikt och försöker gilla sig själv, och jag tror inte att man får mer självförstroende när någon står o säger något sådant. Eftersom det måste betyda att man är "jättetjock" eftersom den andra är " tjock" Så tänk er för innan ni säger något, bara för att få uppmärksamhet. Det kan såra någon ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!