You are my dream

Dag 1: En bild på mig och 5 saker ni inte visste om mig.
Dag 2: Mina vänner.
Dag 3: Mina drömmar.
Dag 4: Min favorit tv-serie.
Dag 5: Ett land jag vill åka till.
Dag 6: Någonting jag saknar.
Dag 7: Min favorit disney-figur.
Dag 8: Mina syskon.
Dag 9: Mitt husdjur.
Dag 10: Min favoritårstid.
Dag 11: En bra & en dålig egenskap jag har.
Dag 12: Mina rädslor.
Dag 13: 3 låtar som ger minnen.
Dag 14: En bild jag blir glad av.
Dag 15: 3 saker jag inte kan leva utan.
Dag 16: Någonting jag hatar.
Dag 17: Min favorit-svordom.
Dag 18: Någonting ni inte visste om mig.
Dag 19: Någonting som gör mig glad/lycklig.
Dag 20: Hur förra året var.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!