Call my name

God förmiddag :)

Tanken var ju igår att jag skulle lägga mig tidigt, fast så blev det inte ;) halv ett gick jag o la mig i natt men somnade inte på två timmar. Mitt ben och huvudet värkte något fruktansvärt så hade jättesvårt att somna. När jag väl slocknade drömde jag hemska mardrömmar och när jag vaknade visste jag inte om det hade hänt på riktigt eller om det var en dröm;) haha. Och som grädde på moset så försov jag mig och hade knappt 20 min på mig att äta frukost, klä på mig och sminka mig. Inte den bästa starten på dagen direkt ;)

Tänkte skriva klart min argumenterande text nu och laga mig lite lunch ( omelett) ;) I eftermiddag ska Lambi få gå med på en ridlektion på ridskolan :) Ska bli kul att se hur hon sköter sig:) Ridskolan har lånat in Lambi då de har ont om hästar just nu.

Hoppas ni får en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!