Drive by

 
 
Gick upp kl 08.30 idag för att gå ut och träna ( brukar träna på altanen). Fokuserade mest på magen och ryggen, så det blev mycket situps, rygglyft, plankan m.m. Brukar använda en sådan här träningsboll som är jättebra att köra övningar på :) Sen gjorde jag massa utfallssteg och " grodhopp" Kan säga att jag knappt kan gå nu ;) Tränade ett likadant pass igår och har träningsvärk efter det också hah ;)
 
Har nu duschat, ätit frukost och fixat i ordning mig och ska nu ta cykeln till bibloteket :) Läste första boken av house of night igår och blev helt fast så jag läste ut hela boken hah ;) Nu är jag helt fast och måste åka och fortsättningen på boken :) Idag har jag lovat mamma att stor städa hela huset ( varför lovade jag det ? -_-) Sen ska jag upp till stallet och förhoppningvis träffa pernilla på kvällen :) Därefter måste jag börja packa till tyskland. Vi kommer att åka fredag morgon kl 04.00, men vi måste packa in i bilen redan i morgon, så då måste allt vara klart ;)
 
I morgon efter hovslagaren har varit där måste jag flytta Lambi till påverås, där hon kommer att gå på sommarbete :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!