FULLT UPP!!

Hela dagen igår hade jag fullt upp och dagen idag blir inte bättre! Jag måste tvätta kläder, packa inför tyskland, fixa i ordning i stallet, städa ur lambis box, packa lambis saker + putsa, hovslagaren ska komma, flytta lambi till påverås, städa mitt rum, fixa nya låtar till MP3 och sen träffa pernilla :D Ett tight schema men det ska nog gå;) Lambi ska få gå på välförtjänt sommarbete :D och jag tror hon kommer tycka det ska bli skönt och att hon är i påverås. Ett ställde som hon älskar !:)
 
Nu måste jag fortsätta! Uppdateringen kan bli dålig när jag är i tyskland men ska försöka om jag hinner göra några tidsinställda inlägg ;) KRAM <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!