gotta find you

sitter och smaskar på underbart goda jordbubbar! Finns det något godare? ne, tror inte det va ?;) Tänk om man hade ett eget jordgubbsland så att man bara kunde gå ut utanför dörren och plocka alldeles färska o saftiga jordbubbar !:D haha i så fall hade jag levt på jordgubbar hela sommaren ;)
Lagade mat förrut som vi ska äta i kväll eller i morgon. Rislåda blev det och jag hoppas att det smakar bra, har aldrig gjort det förr. Hade planer på att gå ut till stallet i eftermiddag men eftersom regnet aldrig slutar så får nog pappa köra ut mig ;) Och smart som jag är så ligger regnkläderna i stallet -_-
 
Nu ska jag fortsätta läsa :) Vad gör ni en dag som denna ?:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!