I`m in love

Vilket hemskt väder vi har haft idag!:( Idag var det en sådan här dag då man inte ens vill kliva upp ur sängen, utan ligga kvar och sova ;) På grund av det tråkiga vädret har jag inte gjort alls mycket. Städade och lagade mat på förmiddagen och eftermiddagen spenderade jag i stallet :) Lambi fick gå ett pass i ridhuset och hon var super fin !:) Lyssnade jätte bra och var inte tung i handen :) Tog en promenad hem och som tur var regnade det inte då :)

Nu ska jag se på ett avsnitt av Vampire diaries och sen kolla film :) I morgon har jag lunchfodring och sen ska jag träffa en mycket saknad vän <3



Bild på hanna o Lambi på tr-hoppningen i vintras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!