Jag saknar dig mindre och mindre

Har varit ute på en lång promenad med  Hanna o Sandra  i regnet ;) Ni är underbara tjejer <3 Nu ska jag nog sätta på en film och sedan sova! Har lagt mig halv tre varje dag nu och sovit alldeles för länge på dagarna istället, men nu ska det bli ändring på detta ! ;)
 
Red Lambi idag med dressyrsadeln och gud så fint hon gick !!:D Tränade mycket på övergångar och hon lyssnade otroligt bra :D Hon fattade även galopp från halt!! Snacka om förbättring ;) Träning ger färdighet! Var i stallet från halv tolv till halv fyra och bara pysslade med lambi <3 Var helt själv i stallet och det var faktiskt väldigt skönt! Det är annars full fart i stallet på grund av att det är ridskola där så själv är man aldrig.Därför var jag extra länge i stallet och bara njöt av tystnaden och att få pyssla om världens finaste häst<3 Tanken är att Lambi ska vara i påverås några veckor på sommarbete men vet inte säkert än när jag flyttar henne. Blir nog kanske tisdag eller onsdag, torsdag åker jag ju till tyskland ;)
 
Hoppas ni har haft en bra dag trots regn! Fast man är ju nästan van vid att det alltid regnar ;) Vet att uppdateringen är lite dålig just nu, men sitter inte så mycket vid datan och det är jättesvårt att lägga upp bilder vilket gör att det tar lång tid att lägga upp någon ;) Hoppas ni har översende;)  Finns det något ni skulle vilja att jag bloggade om så skriv bara en kommentar eller har ni någon fråga, så skriv den då :) Blir mycket lättare o framför allt roligare att blogga då :D Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!