Jönköping :)

Dagens planer blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Skulle träffat en vän idag, men istället fick jag o min familj kasta oss iväg till Jönköping efter att jag hade lunchfodrat hästarna. Jag skulle köpa en säkerhetsväst och mamma skulle köpa kläder till Davids student. Hittade i alla fall en Racesafte säkerhetsväst på Charlies :) och mamma hittade kläder:) Sen köpte Anton nya kläder och Mathilda köpte skor. Det roliga var att när vi har inte på Dinsko så träffade vi Lambis gamla ägare :) Riktigt roligt att se dom :) Var inne i stan en sväng också i Jkp och åt på en grekisk resturang innan vi åkte hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!