just nu ...

  
- min ännu opackade resväska...
 
Klockan är just nu 23.37 och jag håller på att fixa låtar till MP3. Jag har inte börjat packa än, inte duschat, inte laddat över bildern från kameran till datan! Bra Emelie, du kommer inte sova något innan du behöver gå upp kl 02.30 -_- Får sova i bilden istället haha ;) tycker det ska bli riktigt roligt att komma bort lite och släppa allt här hemma :) Lambi står ni i påverås och njuter av allt gräs hon får hah ;)
 
Som ni förstår hinner jag inte göra några tidsinställda inlägg så därför blir det en blogg paus i tre dagar, OM inte hotellet har gratis internet ;) Och när jag är tillbaka på måndag igen ska ni få massa bilder från resan, så då hoppas jag ni tittar in här igen ;)
 
Ha det super bra nu, så hörs vi på måndag igen :D kram <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!