Midsommar

 
 
 
         
- min finfina stjärna <3
 
Då är det Midsommar :) Jag hadde gärna väntat en vecka eller två med midsommar med tanke på att det faktiskt kommer gå mot det mörka hållet igen! Men aja, vaknade nu för en stund sedan med jättehuvudvärk. Verkar nästan som det blir sämre hur fort det är något specielt som ska hända. Blir inget festade för min del idag, utan jag får väl följa med familjen bort till grannarna istället och ta det lugnt!
 
Ska ta och byta om nu för att sedan sätta mig på cykeln och trampa iväg till stallet. Lambi ska få vila idag, men måste ändå åka upp och mocka, göra höpåsar, hinkar och fylla på vatten.
 
Hoppas ni får en bra Midsommar :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!