midsommardagen

God morgon eller rättare sakt god förmiddag ;) Har vaknat för andra gången idag. Klockan ringde 06.15 i morse och då cyklade jag och lilla syrran ut till stallet för att morgonforda och släppa ut alla hästar! Gick jättebra och vi var hemma igen kl 08.30 och då gick jag o la mig igen ;) och nu är kl 11.40 och jag vaknade precis :P Hade tänkt att åka ut till stallet snart och rida Lambi :)) Mamma skulle försöka kommer hem lite tidigare idag, så vi kunde hitta på något :) Ska blir riktigt roligt att få rida Lambi igen!!!<3 Red henne senast i tisdags men har längtat ihjäl mig nästan haha ;) Insåg verkligen nu när jag fick prova på att rida Mysan vilken otrolig häst jag har :))<3
 
 
 
 
 
 
 
Igår var det ju midsommarafton och denna bilden skulle kommit upp igår med det gjorde den ju inte, så det fick bli idag istället ;) Har inte riktigt fattat det här hur man lägger upp bilderna på nya blogg.se. Aja hade i alla fall det väldigt trevligt igår :)) Blev väl sista midsommaren jag kommer spendera hemma så det var roligt att få ett bra avslut ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!