Missing you

ÅHHHHHH är såååå arg !!! Har nu under 106 dagar föltj Big Brother på TV och idag är det finalen som visas på Tv11 och självklart har vi inte den kanalen -_- Så jag får istället sitta här vid datan och få reda på alla i efterhand :( bläää... 

Kan så länge medans jag väntar på att få reda på mer vad som händer under finalen berätta vad jag har gjort resten av dagen:) När vi kom hem från Konfirmationen fixade jag här hemma, åt middag och cyklade upp till stallet :) Var hemma igen vid 15 tiden då jag, mamma och Mathilda kastade oss iväg till Axvall för att kolla på när Clara hoppade Lambi :) Var hemma igen vid 17 då vi bytte om snabbt och åkte iväg till Elin och gratta henne för konfirmationen:) Där bjöds det på alldeles för god mat och trevligt sällskap :) Vid 20 tiden åkte vi till skövde för att hämta några saker och nu sitter jag här :) En kort sammanfattning på en lång dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!