Promenad

Dagen blev inte riktigt som planerat. Åkte ut till stallet runt fem tiden och skulle rida, men tyvärr blev en kompis till mig sparkad av Mysan och fick åka ambulans och detta gjorde att jag fick planera om lite för att hinna med allt. Hoppas du mår bättre Sanna !<3 I alla fall Lambi fick gå ett pass i paddocken idag också men hon gick super fint !:) Skyndade mig hem igen och åt kvällsmat ( grillat :D ) innan Sandra kom hem till mig och vi drog ut och gick hälsoslingan:) Skönt att få prata av sig lite, för det behövdes ! Och mycket skratt blev det också ;)
 
I morgon är planen att jag ska gå upp tidigt och jag ska rida Mysan medans Sandra ska få prova på att rida Lambi :) Tänkte också åka till farmor o farfar en sväng :) Sen blir det så klart träning av någon form :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!