Regn, regn...

Regn, regn och åter regn. Ställde klockan på 08.30 för jag skulle upp och gå en lång promenad på berget, men när jag vakna och hörde hur det regnade ändrade jag mig och sov en stund till istället. Vaknade ingen vid 10 och tänkte samma sak när det fortfarande regnade ute! När klockan stog på 11 beslöt jag med för att gå upp i alla fall fast promenad blir det inte ;) Får träna här hemma inomhus när det regnar som det gör ;) Åker upp till stallet i eftermiddag och rider samt att träffa Clara som har varit bort en vecka :) Kl 19 är det stallmöte som jag måste gå på :) Så här ser min dag ut :) Inte så mycket bestämt med det är ganska skönt för då kan ligga och läsa och ta det lugnt! :)
 
Ha en bra dag i regnet ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!