Remember when

tråkigt att ni inte kunde hjälpa mig att välja fram bild :(
aja, har i alla fall varit i stallet och ridigt Mysan! Gick mycket bättre idag och jag började fatta hur man skulle rida henne, säger bara att den hästen kräver ridning ;)
 
Har kastat i mig lite kvällsmat och nu funderar jag på vad jag ska hitta på. Sandra om du ser detta kolla facebook chatten ;)
 
läste precis denna artikeln om en häst som försökte ta sig ur transporten på E4. Ingen lek att ha en häst i transporten ! artikeln hittar ni här:http://nt.se/nyheter/?articleid=7760927
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!