sjukling...

Usch, mår verkligen inte bra! Har knappt sovit något alls i natt. Näsan har runnit, har haft frossa och väldigt ont i halsen + huvudvärk.. Precis vad jag behövde nu. Antagligen är det något som går i familjen för Davida, jag, Mathilda o Anton är sjuka -_- Har legat och kollat på film fram till nu och ska snart fixa i ordning mig lite för senare åka på ett möte i skolan. Måste skriva på några papper innan skolan " stänger" Om jag orkar ska jag också gå ner till stan och kika i på Veromoda:)
I eftermiddag blir det stallet och sen ta det lugnt!:)

Ha en bra dag :)

                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!