skolavslutning

Har precis landat efter en dag full men saker. Var som sakt på två skolavslutningar i morse och sen drog hela familjen upp till Bredablick och åt middag:) Åkte sedan vidare till polisstationen för att förnya våra pass. Självklart så var det en surtant som satt där och hon var själv, vilket lede till att det tog cirka 2 timmar för oss -_- fick även vänta en hel del för det var andra som också skulle ha pass. Skyndade oss hem och jag bytte om snabbt och tog cykeln till stan. Hittade ett linne som jag tänkte ha på mig ikväll. Var hemma runt halv fem och då fick jag besök av lilla Arvid som ville "leka" med David så då fick jag vänta tills David hade kommit hem.haha. När han väl var hemma åkte jag o pappa upp till stallet och fixade hos lambi:) Planen var att Vanessa skulle ridigt henne idag, men för att allt drog ut på tiden blev det inte så :( Nu kom jag nyss hem och ska plocka i ordning på rummet och fixa till mig för att sedan åka på fest !!:D Riktigt skojj ska det bli ;) Imorgon kommer uppdateringen inte vara så bra, då hela våran familj ska åka till smögen på vår årliga resa :) Vi brukar alltid åka dit på skolavslutningen med eftersom Anton skulle på sista natten med gänget så fick vi skjuta upp det en dag;) Men ska försöka uppdatera så mycket som möjligt en då:) Hoppas ni har haft en bra dag :) Och njut nu av sommarlovet :D ( vet inte riktigt vad som har hänt men jag kan inte lägga upp några bilden :O någon som har samma problem ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!