SOMMARLOV !!!

jaa, nu har jag fått sommarlov:) Känns ändå ganska bra nu när jag har fått det ;) Dock vaknade jag i morse med feber och JÄTTEONT i halsen :( men men. Väntar nu på att mormor ska komma och hämta mig, så ska vi åka ut till stallet och ta av lambi hennes täcke. Jag trodde ju att det skulle regna idag^^. Skulle egentligen gått ut men eftersom jag mår så dåligt erbjöd sig mormor att köra ut mig :)

Blir ingen ridning idag, så Lambi får vila:) Hon förtjänar det! Igår red Jennifer henne på lektionen och det gick super bra :) Såg jättefint ut!!:) Ikväll ska jag fira att sommarlovet är här med mina klasskompisar ute på resturang:) Hoppas verkligen jag orkar gå! Känns hemskt att behöva lämna NA11 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!