stallet nästa :)

dags för mig att gå upp och cykla ut till stallet :) Lunchfodring står på schemat och därefter ridning :) Antagligen flyttar jag Lambi till påverås i veckan så har lite saker jag behöver fixa innan det :) På torsdag kommer jag åka till Tyskland rättare sakt till Heide the park som är ett jättestort nöjesfält ungeför liseberg gånger 3. Vi var där 2010 när vi skulle åka till Spanien och det var sjukt kul :D Kommer vara borta fyra dagar, så kommer hem sent söndag kväll :)
 
Nu måste jag sätta fart :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!