Tretorn Falsterbo

ÄNTLIGEN har jag fått tillbaka ett par Tretorn Falsterbo stövlar!:D Hade ett par precis när stövlarna kom ut men efter att dragkedjan på dem gick sönder ett antal gånger byte jag in dom mot ett par Mountain horse stövlar. Men nu när Skara hästsport säljer ut den för endast 999 kr har innan kostat 4995 kr :) Så var bara tvungen att ha ett par. Har faktiskt gjort ett kap;) Har fått två par stövlar för samma pris som jag köpte mina första för ;) haha 

Denna gången köpte jag ett par 42 istället för 41 och det skiljde inte alls mycket mellan storlekarna enligt mig ;)

                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!