inlägg från hjärtat

Om fyra dagar är det sommarlov. De flesta av er längtar säkert jätte mycket och tycker att det ska bli skönt. Men denna gången är jag den som absolut inte vill ha sommarlov.Vill bara att tiden ska stanna. Detta skolåret skulle bli det bästa med ny klass och skola. Hade stora förväntningar på att äntligen få börja gymnasiet. Istället blev det ett helvet! Kan inte med ord beskriva hur jag känner just nu. Är ledsen, arg, förvirrad, kluven och så mycket mer. Detta året har gått så fruktansvärt fort med samtidigt extremt långsamt. Nu står jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Har hela tiden trott att jag skulle vara frisk för länge sedan, men icke då. Om cirka två månader börjar skolan igen och jag vet inte hur jag ska klara av det. Även om jag skulle blir frisk inom den närmsta tiden skulle jag behöva tiden att smälta allt detta och hitta mig själv igen. Samtidigt Känner inte för att vänta ännu ett år med skolan och sedan gå om.  Har nu varit sjuk i tio månader och känner mig extremt trött både fysiskt och psykist.
När min lärare frågade min klass idag hur det kändes att ha sommarlov om några dagar, började jag nästa gråta. Varför vet jag inte. Kanske för jag är rädd att lämna alla vännerna och se dom gå vidare medans jag är kvar och stampar på samma ställe, men även för hur min framtid kommer att bli..

Kan inte någon komma och rädda mig? Stanna tiden och spola tillbaka till slutet av nia då allt var perfekt och jag var en frisk o lycklig tjej? Tack! 
Brukar inte skriva så mycket om hur jag känner mig här på bloggen, men behövde skriva av mig. Så nu vet ni hur jag egentligen känner. 

I'm not okay. I'm a mess

ett inlägg från hjärtat.


Kommentarer
Postat av: Clara

<3<3

2012-06-12 @ 20:48:48
URL: http://falttavlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!