dagens ridpass

Jag o Mathilda red Lambi på utebanan idag. Hade väldig huvudvärk när jag red o mådde inte alls bra vilket ledde till att jag inte hade något tålamod alls när lambi skulle vara motsträvig, men tillslut gick hon bra :) Det gick även bra för syrran och hon blir bättre för varje gång :) Hahah kan inte vara lätt att ha mig  som " ridlärare" ;) Mathilda tog massa kort när jag red och så gjorde jag även på henne, men det verkar vara något krångel att lägga upp bilderna. Därför får jag försöka publicera dom i morgon istället ;)


 
Den enda bilden jag lyckades lägga upp var denna hahah ;) Aja ni får väl titta på lambis fina hals muskler och min outfit ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!