someone like you

Förlåt för dålig uppdaterning, men de sista dagarna har det varit så sjukt mycket att göra! I går var pernilla med i stallet och vi provade hennes dressyrsadel på Lambi:) Den låg jättebra och var väldigt skön och rida i :) Ska ha den i någon vecka o prova och sedan bestämma om jag ska köpa den eller inte. På kvällen var vi bort bjudna till våra grannar på "grillfest"  så var hemma ganska sent.

I morse vaknade jag vid 8 och vid 9.15 hängde jag med pappa till Skara. Han skulle köra min lillasyster och hennes kompisar till skarasommarland. Stannade på Skarahästsport på vägen hem för jag skulle köpa ett par nya stövlar, men självklart passade dom inte så ska tillbaka i morgon igen för då har dom fått en en större stolek. Var hemma igen runt 11 tiden, byta om snabbt och cyklade till stallet. Det har varit tävling där idag, så jag och Emma satt på framhoppningen :) När tävlingen var slut red jag ett dressyrpass på Lambi och oj vad fint hon gick!!<3 Blir väldigt stor skillnad när man har en dressyrsadel:) Cyklade hem igen vid 18 tiden och väl hemma krattade jag gräs och hjälpte pappa att sätta upp partytälten som vi ska ha på studenten på fredag:)

I morgon blir dagen lika fullproppad som idag om inte mer! Allt måste vara klart och jag har massa saker att göra.

  • Åka till Skara
  • Åka till Skövde och fixa student saker till David och örhängen, smink, bh, m.m till mig själv.
  • Städa rummet
  • Plantera blommor.
  • Skaffa ett nytt pass
  • Fixa i ordning i partytältet
  • handla med mamma
  • stallet

en del av det som ska hinnas med ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!