fullt upp

Sådana här dagar när det är fullt upp skulle det inte sitta dumt med en Iphone så jag kunde blogga från mobilen ;) haha

Dagen igår var fantastisk och jag längtar redan tills jag tar studenten! David verkade ha haft en jättebra dag igår och idag kan han  knappt prata hahah ;) Vi hade öppethus här hela dagen så det sista gästerna gick kl 00.30. Var uppe tidigt i morse och gjorde tipspromenadfrågor innan jag cyklade ut till stallet och red Lambi:) Har nu duschat och ska fixa mig i ordning mig och sedan åka på kalas :) Vi har en tradition att varje år morfar fyller år är det kalas ute i deras stuga och då kommer alla släktingar  hem. ( vissa bor i Norge och skåne)

Därför får ni bilderna från Studenten och kalaset i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!