01.54

Klockan är nu 01.54 och jag kom hem från Ållefest för en stund sedan :) Kan säga att det var sjuuukt mycket folk vilket var en nackdel, kunde inte röra sig där inne.

Idag gjorde jag kursprovet i matte 1c mellan 8-12, gick väl sådär. Får vänta och se vad resultatet blir. Kom hem vid 12.30 åt och sen gick jag vidare till stallet. När jag kom dit höll dom på att tömma alla ridskoleboxarna så det var kaos xD Tog in Lambi och red henne i ridhuset:) Markarbete blev det och hon gick helt ok med tanke på att hon inte har gått så mycket denna veckan. Putsade och fixade till lite i sadelkammaren + mocka, göra höpåsar, fylla på med vatten m.m. Pappa kom och hämta mig 17.30 o skynade mig in i duschen och gjorde mig i ordning. Vid 20.30 träffade jag elin på Ica och vi köpte glasstårta till Vanessa :) Gick sen upptill Vanessa och fikade inna vi alla tre drog till Ålle :)


Det här var min dag :) Hörs mig i morgon :) ( idag) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!