24 mars

God morgon :) Ingen uppdatering igår, hann verkligen inte. Först var det skolan mellan 8- 13.30 cyklade hem fort och vidare till stallet :) Clara red lambi åt mig eftersom jag inte får rida, och det gick super bra :) Tack Clara för hjälpen :) Hem igen och fixade mig o vidare till Hanna där vi bakade tårta till Viktoria som fyller 17 år idag :D GRATTIS !!!:D:D<3<3 Hade dock väldig huvudvärk så stannade inte så länge utan gick hem  la mig.


Nu är klockan 07.45 och jag håller på att göra iordning mig :) Ullared och Varberg väntar :) Ska bara åka snabbt ut till stallet innan och fixa hos Lambi :)


Hörs i morgon:) Och njut av det fina värdet !!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!