4 mars

Hello :) Gårdagen gick i ett, hann aldrig att blogga. Vaknade vid halv åtta och tog en härlig vår promenad ut till stallet o red. Körde lite markarbete i nya ridhuset och Lambi gick som en klocka :) Super fint gick hon! Fixade lite i stallet sen och tog bort broddarna i lambis skor, känns verkligen som vår när man får göra det :) Lunchfodrade hästarna o sen kom pappa o hämta mig.

 Åt middag o duschade innan jag pluggade matte. Sen sa huvudet bara tvär stopp och jag fick sån fruktansvärd huvudväk. Gick o la mig en stund med det hjälpte så klart inte. Fick gå upp ch fixa mig o så åkte jag o pappa ut till stallet för att ta in lambi. Åkte sen på kalas till Kusinen Elin som fyller 15 år idag :) Grattis !!!:D. Dock hade jag riktigt ont i huvudet så vi satt o såg på Tv hela kvällen :)

Vaknade upp i morse med jättehuvudvärk igen "/ har försökt plugga lite men får göra några tal i taget. Blir nog att mamma o mathilda får ta hand om Lambi idag..

Har inte så jätte mycket att blogga om just nu, så ni får gärna komma med tips :)

Hare bra <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!