A change

Äntligen börjar dagen gå mot sitt slut och jag ligger nu och myser i sängen framför ett big brother avsnitt :) Idag gjorde jag mitt prov!:) Kändes sådär, men får vänta tills resultatet kommer :) Dagen i säg har varit ganska hektisk. Vaknade vid 05.00 och pluggade tills halv åtta då jag gick till skolan, gjorde provet i två timmar, var med på spanska och åt lunch. Gick sedan hem och upp till Sjukhuset i falköping där jag träffade en Dietist. Därefter åkte jag o mamma till badet och pratade med dom om gymkort. Jag vill börja gymma igen men vet inte om jag klara det än p.g.a. huvudvärken, men vi bestämde i allafall att jag ska ha en provträning på torsdag:) Åkte hem och åt sen vidare till stallet:) Red Lambi och fixade allt och vid halv åtta gick jag hem:) Å nu ligger jag här :)


Ska verkligen börja blogga mer nu när jag har tiden :) Känns otroligt skönt att komma hem och inte behöver göra några läxor utan kunna krypa ner i sängen och se på film o läsa en bok :)

Hörs mer i morgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!