förlåt..

Hann aldrig att blogga igår tyvärr.. Var i skolan nästan hela dagen, slutade 15.10. Gick hem och byte om och ut till stallet med Hanna :) Fixade hos lambi och sen hem igen. Byte om igen och vid 18.00 åkte jag, mamma, Mathilada och Pontus till töreboda :) Kollade när mina bröder spelade kvalfinat till Div 2! Kan säga att det var sjuuukt mycket folk i ishallen så jag kunde knappt se något xD Stod personer överallt ;)

 Dock förlorade Blue Riders med 4-1. Kan inte säga att dom spelade värst bra, vilket var jätte synd när de har kämpat sig upp ända hit och har spelat riktigt bra kvalet igenom. Skillnaden mellan Töreboda och Falköping är att Töreboda har köpt in alla sina spelare min Mariestad som ligger i div 1. Medans falköping har bara " egna" spelare och har kämpat sig upp från botten denna säsongen. Så Blue Riders ska verkligen har Credit  för de dom har åstakommit bara denna säsongen!

När jag kom hem igen vid 22 tiden så jag ett avsnitt på big brother innan sängen :)


Idag ska jag först till min mentala tränare och sen till skolan. Ska nog försöka rida Lambi idag och kvällen kommer bestå av samhällskunskap plugg!

Hörs mer i kväll :) Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!