huvudet...

När jag kom hem från skolan mådde jag riktigt dåligt! Övevägde om jag skulle behöva åka in till KSS.. fyfan vilken huvudvärk jag hade. Istället så tog jag två citodon tabletter ( morfin tablett) och gick o la mig, sov tills nu och nu är huvudvärken bättre :) Jobbigt när man känner att man inte kan åka in till sjukhuset för det enda dom hade gjort där är att ge mig morfin som smärtstillande, finns inget annat att göra..

Ska försöka samla energi och åka med mamma till broddetorp för att köpa foder till Lambi :) Mathilda fick ta Lambi idag, när jag mådde så dåligt. Tur att man har lilla syrran ändå ibland ;) hahha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!