Huvudvärk i 9 månader.



Energin är på botten idag. Huvudet pulserar något fruktansvärt och kroppen är helt död. Skulle göra vad som helt för att bli frisk! 9 månader har gått och det har inte funnit en enda dag eller minut då huvudvärken varit borta.. Det är inte förrän man är riktigt sjuk som man uppskattar hur det är att var frisk!

 Just nu har jag betyg i två ämnen i skolan och de andra ämnena sitter jag med o lyssnar, men har börjat fundera på att hoppa av helt och inte vara i skolan alls. Jag har verkligen försökt och jobbat i uppförbacke alldeles för länge nu och idag kom jag till en gräns där jag kände att nu går det inte längre. Huvudet är inte med mig alls längre. Det spelar ingen roll hur mycket jag pluggar och läser hjärnan tar inte upp det i allafall. Jag har börjat glömma av saker och det är inte alls likt mig. Förut när jag har berättat för personer o läkare om koncentrations svårighetera har dom inte trott mig, men i torsdags fick jag reda på att jag inte har haft någon blodcirkulation in det centret i hjärnan där informationen tas upp. Det förklarar ju en hel del. Just nu känner jag att jag behöver skita i allt som heter skola och blir frisk o kunna träna. Hitta tillbaka till mig själv helt enkelt! För jag känner mig inte just nu som mig själv..

Och detta bevisades idag när jag fick reda på matte 1c kursprovet.. fick ett E+. Gick ut med MVG i matte i nian och har aldrig haft problem med det, så detta var bara ett bevis på att hjärnan inte funkar som den ska och det har jag känt länge..

Om jag ska säga något positivt om dagen var att jag fick ett A på samhällskunskaps provet :D yipppe :) som tur var det mycket argumentera frågor, så det passade mig bra ;)


Min blogg är inte den mest positivaste just nu, men bloggen har jag som en dagbok till mig själv. Jag är mig själv här och bloggen handlar om mitt liv och det är så här det ser ut just nu! Tänker inte låtsas vara någon jag inte är.. går ingen en extrem tuff period och då kommer jag inte låtsat att allt är underbart och att  jag är ssåå glad, för det är jag inte..

Sen är det upp till er om ni vill läsa den eller inte! Men självklart hoppas jag det ;)  Livet är inte på topp jämnt och förhoppningsvis så kommer jag bli frisk och må bättre inom snarast tid :)

/ Emelie Lundh

Kommentarer
Postat av: josefine T

Tycker verkligen synd om dej, att behöva gå runt me den huvvudverken du har!:/

2012-03-26 @ 22:48:24
URL: http://thorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!