I love you <3

Har precis kollat klart på big brother :) och nu ska det pluggas matte resten av eftermiddagen/kvällen. Var ute och lambi förut och fixade i stallet :) Lambi ska få vila tills på fredag eftersom huvudvärken har varit ganska mycket sämre denna veckan och att jag ha matte kursprov på fredag. Annars händer det inte så mycket just nu, var på fyra lektioner idag i skolan.

Var hos min mentala tränare igår och vi pratade mycket om inre stress. Jag känner mig stressad av vad alla andra gör och vill att jag ska göra. Måste börja lära mig att säga nej och tänka på mig själv och jag någon gång ska blir frisk. Funkar inte att vara över allt hela tiden. Detta är väldigt svårt för mig att bryta eftersom jag är en person som alltid har mycket saker omkring mig och vill ha det. Är van vid att ha ett högt temp från 07.00 - 23.00 varje dag.

 Känns bra nu också med skolan. Nu har jag tid att hinna " läka" och få lite tid för mig själv :) Att göra saker som får mig att må bra helt enkelt :) Så nu ska jag försöka hinna träffa mina underbara vänner som jag inte har träffat på evigheter ! Saknar er så sjukt mycket !!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!