I will fight to the end

Sitter i skolan och väntar på den första lektionen som börjar 9.35 :) Har idag bara tänkt att gå på två lektioner, biologin som börjar snart och sen samhällskunskapen som börjar 14.50. Kommer att ha en låååång rast och den ska ängnas åt att plugga matte!

Efter skolan så ska jag iväg till min mentala tränare :) Var väldigt längesen jag var där, så det ska blir roligt :) Det är så skönt att gå där ifrån sen med huvudet fullt av positiva tankar, vilket kan behövas nu :)


 Annars  känns huvudet lite bättre än det var igår (Y) :) Och jag hoppas det håller i sig hela dagen! :)


Hörs mer i kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!