Måndag 5/3

Vaknade upp i natt med sån fruktansvärd huvudvärk, så bestämde mig för att stanna hemma från skolan idag. Kunde tyvärr inte missa matten så  fick palla mig iväg och vara med på den ändå. Nu har jag engelska fast göra ingenting, väntar på att jag ska ha ett möte o sen gå hem igen. Märker ganska tydligt direkt när jag ska plugga att det blir för mycket för hjärna, och det slutar i jätte huvudvärk.

Sen måste jag också berätta att idag är det den första dagen jag går i skolan utan betyg. Har hoppat av alla kurser förutom matte, biologi och samhällskunskapen. Dom ska jag satsa på och få betyg i, så jag slipper göra dom kurserna nästa år :) De andra kurserna ska jag bara sitt med på lektionerna och inte göra något utan bara lyssna o ta in så jag får försprång inför nästa år. Men har tagit bort svenska o idrott helt.

Känns ganska läskigt just nu. Att våga ta steget att börja om och släppa allt. Är annars en person som aldrig ger upp utan kämpar i alla lägen. Men nu går det inte p.g.a. av min sjukdom. Jag anser inte heller att jag ger upp utan att jag hoppar av för att jag  fortfarande vill ha chansen att få bra betyg och istället för att bara ge upp och acceptera läget få kämpar jag vidare för att uppnå mina drömmar!

Hörs mer i kväll !:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!