på börjad renovering

Idag har pappa börjat att tapetsera deras sovrum så just nu är det saker över hela huset ;) haha. Men det blir nog jättebra när det blir klart :D Var förut och köpte foder till Lambi hos en veterinär i broddetorp :) så nu hoppas jag att Lambi ska gilla det :) Clara red Lambi idag och det verkar ha gått bra ?:) Ät sjukt tacksam över att jag har sådan underbara vänner som ställer upp för mig när jag mår så här!

Mamma ringde till Gunilla i Lidköping som gjorde den här behandlingen på mig och hon sa att fruktansvärda huvudvärken kommer ifrån att blockeringen i hjärnan är borta och det har börjat bli en cirkulation igen. Dock måste jag ta det väldigt lugnt och inte anstränga mig. I morgon kommer det bara bli en lektion för mig och på eftermiddagen/ kvällen så ska vi ha ett möte med skolan. Om jag orkar sen så åker jag nog upp och kollar på hoppträningarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!