presentation

Såg att det här tittat in fler bloggläsare här :D Så tänkte presentera mig :)

Mitt namn är som sakt Emelie Lundh och jag är 16 år, fyller 17 i maj :) Går egentligen första året på Ållerbergsgymnasiet i Falköping på de Naturvetenskapliga programet men har fått en sjukdom så har valt att hoppa av skolan och börja om nästa år istället. Dock läster jag två ämnen, matte och samhällskunskap så jag ska slippa att läsa dom nästa år. Mitt fritidsintresste är hästar och jag har en egen häst :) vid namn Lambada. Hon är en maxad D-ponny på 15 år. Hon har tävlat upp till LC hoppning, men inte med mig. Hon är en glad ponny som älskar att hoppa och gör det riktigt bra ! :) Själv rider jag bara dressyr på henne och hoppas kunna komma ut och tävla nu i vår. Här på bloggen kan ni läsa om min vardag med skolan, hästar o min sjukdom.

Hoppas att ni ska gilla den :) Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!