sista dagen i skolan

Finns det något härligare än att vakna och se det fina vårvädret ute och höra fågelkvittret?:)Ne tror nog inte det;)

Har precis ätit en god frukost och ska börja fixa mig lite. Ska gå till skolan och försöka prata med några lärare om mitt beslut och få allting att gå ihop. Lite läskigt är det faktikst att hoppa av helt. Själv har jag ju beslutsångest så jag går och ångrar mitt beslut hela tiden. Men som mamma säger, jag har inget val längre om jag vill kunna bli frisk tills nästa termin!

Efter skolan blir det att jag tar en promenad ut till stallet och fixar hos Lambi :) sen kommer Sandra o Viccan hit och vi ska se på Vampire Diaries :D<3 awsome ;) Hålller tummarna  att jag ska klara av detta nu när huvdvärken är som den är..

Ps. Idag får vi också PÅSKLOV !!!!!:D och jag kanske får sommarlov ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!