snö??

Känslan när man vaknar och det är snö ute är fan inte skön;) USCH !!! Hade planerat att ta en sovmorgon men när jag råkade vakna upp och kolla ut genom fönstret så var det bara att stiga upp och ta på sig kläder. Fick ta och promenera ut till stallet och sätta på Lambi ett tjockare täcke! Hittade inga vantar heller när jag skulle gå så höll på att frysa ihjäl ;)

Nu har jag krypit ner i sängen igen och ska kolla på Vampire Diaries :) Huvudvärken är inte bra idag :( Men ska åka ut till stallet sen i eftermiddag med pernilla :D

Igår kväll var Sandra och Viktoria här och vi kollade på Vampire Diaries, men dom fixade också mitt hår och sminkade mig :) och resultatet blev riktigt bra :D kände mig som om jag skulle gifta mig ;) hahah.





Här är två bilder på håret :D

Tack tjejer för en underbar kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!