Sommartid

hej alla bloggläsare ;) Har precis ätit frukost och ska nu byta om till träningskläder och ta en powerwalk till stallet och lunchfodra hästarna :)
Igår var jag som sakt i Ullared :) hade inte planerat att köpa något men det blev lite bra " behöva " saker ändå ;) Kommer upp bilder på sakerna när jag kommer tillbaka från stallet :) Ska försöka blogga ikapp lite om vad jag gjorde i torsdags  på min behandling i Lidköping.

Så här ser min dag ut:

* Stallet
* städa mitt rum och göra om min garderob
* plugga
* Läsa
* Fixa och putsa min saker i stallet + göra iordning min hylla
* Hitta på något med Lambi så hon får röra sig nu när jag inte får rida.
* Hälsa på farmor

Insåg precis själv att ska jag hinna med detta då måste jag sätta fart;) Syns snart igen :)



ps. Ni har väl inte glömt att ställa om klockan ?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!