svar på frågor :)

Fick dom här frågorna på frågestunden :)

1. Vem är din bästa vän?
2.om du vann en miljon va hade du gjort då?
3. Vem är din favvo ryttare ?;')

1. Min bästa vän, herre gud har så många underbara och fantastiska vänner så har jätte svårt att svara på denna frågan. Men om jag verkligen måste skulle jag nog säga Hanna Poutiainen <3 En helt underbara vän som jag har känt så länge jag kan minnas :) Ser henne nästa mer som en lilla syster än som en vän. Hon kan jag verkligen berätta allt för och hon finnas alltid där :) Vi kommer alltid bra överrens och har sjukt roligt tillsammans ;) Har nog bara bråkat med Hanna en gång och då var jag väl runt 8 år ?xD och det var för att jag fick mer fiskar än henne när vi fiskade i deras stuga xD hahah.

Tack Hanna för att du är min vän och jag hoppas att vi alltid kommer vara de <3



Hanna o Lambi på bild :)


2. Oj, om jag hade vunnit en miljon?  haha vet inte riktigt vad jag skulle göra, men en resa skulle sitta fint :) Sen hade det nog blivit massa hästsaker, hahah xD Hade  nog också tagit med alla mina vänner och gjort något roligt med dom :)

3. Min favorit ryttare måste jag säga Rolf-Göra Bengtsson :) Han rider otroligt bra och han får sina hästar att prestera riktigt bra :) Sen har Rolf inte fått något gratis utan har fått kämpat sig fram till sin framgång, det gör att man blir extra imponerad när man ser han rida :)




Roligt mer frågor :D ställ gärna fler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!